●●● GRATIS aflewering op bestellings bo R500 in RSA ●●● AFSLAG SLEGS OP AANLYNBESTELLINGS ●●●

Nie-fiksie / Non-fiction
Besigheid / Business

Results 1 to 15 of 384
Gesorteer volgens:  Taal
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot

4

9781868427567

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 310
R 248Jy spaar R 62
'n Ongekende opkoms van Afrikaner-magnate het die Suid-Afrikaanse ekonomie die afgelope drie dekades gekenmerk. Dit is veral merkwaardig in die lig van die regering se omvattende program van swart ekonomiese bemagtiging.

Vandag ding talle van hulle internasionaal mee. Onder leiding van Koos Bekker het Naspers die Johannesburgse aandelebeurs begin domineer en is die mediagroep omvorm tot 'n internasionale beleggingshouergroep wat op e-handel en die internet fokus. Johann Rupert het Richemont in die naasgrootste groep in die mark vir luukse goedere gevestig, terwyl Christo Wiese en Whitey Basson onderskeidelik Pepkor en Shoprite tot Afrika se grootste kleinhandelgroepe in klerasie en voedsel uitgebou het.

Fortuine verduidelik hoe hierdie en ander sakeleiers, waaronder Jannie Mouton, Michiel le Roux, GT Ferreira, Laurie Dippenaar, Roelof Botha, Hendrik du Toit en 'n aantal megaboere, hul sakeryke tot stand gebring het. Dit beskryf hul lewens- en sakefilosofieë en wat van hulle sulke suksesvolle entrepreneurs maak.

In onlangse tye het die ineenstorting van Steinhoff Internasionaal, die meubelhandelaar met Markus Jooste aan die stuur, 'n groot hap uit sommige van hierdie fortuine geneem. Jooste is die fokus van een van die hoofstukke, terwyl dit in 'n ander op die filantropiese projekte van hierdie superrykes val.
Publikasiedatum: 2021-04-28
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780624090311

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 290
Baie dinge het die afgelope paar eeue verander. Jy hoef nie meer 'n koninklike te wees om suksesvol te wees nie. En jy kan ondenkbare rykdom in 'n enkele leeftyd versamel. Die meeste mense weet eenvoudig nie hoe nie.”

Jy is waarskynlik reeds 'n entrepreneur. Of jy droom daarvan om een te wees. Jy wil jou eie onderneming besit en jou eie baas wees.

Daniel Strauss, die Strauss in die beleggingsonderneming Stocks & Strauss, is sy eie baas, maar dit was nie altyd die geval nie. Tydens sy grootwordjare was hy daarvan oortuig dat die rykes slimmer is of oor vaardighede of kennis beskik wat gewone mense nie kan bekom nie. Maar op 'n dag het 'n toevallige ontmoeting met 'n miljardêr-entrepreneur hom laat besef dat 'die rykes' eintlik 'normale mense' is, net soos hy. Die verskil is dat die geldloses wat skatryk word, weet hoe om bó die lyn te dink. Hulle het die ingesteldheid van 'n miljardêr.

In Dink soos 'n miljardêr verduidelik Daniel wat dit beteken om hierdie lewensveranderende nuwe ingesteldheid aan te neem. Hy deel sy geheime tot sukses, insluitend hoe om toegang tot kapitaal te verkry, waar om die regte mense te vind om jou te help om jou doelwitte te bereik, en hoe om jou gedagtes van selfopgelegde beperkings te bevry, sodat jy ook soos 'n miljardêr kan dink - en uiteindelik - een kan word.
Publikasiedatum: 2021-02-17
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780639601144

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 215
Wat is die geheim van selfgemaakte miljoenêrs, dié uitgelese groep wat welvaart skep, hetsy as entrepreneurs, professionele lui of as salaristrekkers, selfs te midde van uitdagings en ná terugslae? Die skrywer, 'n onafhanklike finansiële adviseur, het oor jare heen ontdek dat sekere strategieë suksesvolle welvaartskepping aan die hand werk. Hierdie boek bevat 68 welvaartstrategieë asook suksesstories van 'n diverse groep gewone Suid-Afrikaners wat soms van voor af oor moes begin maar steeds 'n uitdagende omgewing suksesvol kon navigeer. Dié boek bied praktiese advies asook toerusting om oor elke strategie na te dink, jou eie finansiële posisie te verbeter en selfs, uiteindelik, inkomste vir ander te skep. Dit sal jou help om 'n kopskuif te maak en moontlikhede in 'n bitter moeilike ekonomiese klimaat te identifiseer. Die stories sal jou inspireer en ook help om hierdie strategieë in jou daaglikse handel en wandel toe te pas.
Publikasiedatum: 2020-11-06
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780624091394

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 260
Covid-19 het die wêreldekonomie soos 'n atoombom getref. Die pandemie het groot skade aan die geldsake van individue én maatskappye aangerig. In Jou geldsake gee Theo Vorster riglyne oor hoe om rasionele langtermynbesluite in moeilike omstandighede te neem. Met die regte kennis kan jy en jou gesin moeilike tye oorleef en finansieel aanhou floreer.
Publikasiedatum: 2020-10-20
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9781776092383

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 230
Rand en sent, gegrond op die gewilde gelyknamige RSG- program, is 'n onontbeerlike gids vir die man op straat tot goeie persoonlike finansiële bestuur. Die kundigheid van kenners van gerespekteerde finansiële instellings word op 'n toeganklike manier beskikbaar gestel aan lesers wat nie noodwendig toegang tot die dienste van adviseurs of konsultante het nie.
Raad word verskaf oor hoe om 'n begroting behoorlik op te stel - en te laat klop. Suid-Afrikaners wat hulle in die dryfsand van skuld bevind, kry waardevolle wenke oor hoe om uit die spiraal te ontsnap en te begin spaar. Alles wat 'n mens oor eiendombeleggings, algemene en aanlynbeleggings behoort te weet, is hierin vervat. Inligting oor hoe om die maksimum opbrengs uit polisse te verseker, word gegee, en skuiwergate wat 'n mens op die finansiële pad kan laat struikel, word uitgewys.

Hierdie boek is noodsaaklike leesstof vir alle Suid-Afrikaners wat verantwoordelikheid vir hul geldsake wil neem.
Publikasiedatum: 2018-06-04
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9781415339480

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 140
Ons is geneig om onsself te onderskat omdat ons daarvan oortuig is dat ons vermoëns beperk is. Maar wat as ons veronderstelde beperkings net 'n illusie is?
In Die impak van jou potensiaal identifiseer en ondersoek John Maxwell die sewentien sleutel-kapasiteite wat elke persoon besit. Ons is met sommige daarvan gebore, soos hoe ons dink of hoe ons aansluiting vind by ander. Die res is keuses, dikwels onbewustelik, wat ons ingesteldhede of persoonlike dissiplines insluit. En daar is ruimte vir groei by almal.

Maxwell gee duidelike en handige advies oor wat ons kan doen om in hierdie verskillende gebiede van ons lewe te groei. Leer hoe om jou emosies te beheer en jou energie te verhoog, hoe om op te hou om dinge uit te stel en meer gemaklik te raak met risiko's. Sodoende sal jy jou eie verwagtinge oortref en beter word as wat jy ooit gedink het moontlik is.
Publikasiedatum: 2017-11-28
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780624069652

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 325
Die geskiedenis van Naspers en Media24 saamgevat. Naspers is een van 'n handjievol maatskappye uit Afrika wat binne 'n eeu gegroei het tot 'n globale mededinger - en dit boonop op die gebied van tegnologie. Dié versameling essays, deur groot geeste in die Suid-Afrikaanse mediawêreld, gaan oor die boustene van die grootste mediamaatskappy op die kontinent. Dit is 'n onderneming wat tendense vroeg identifiseer, dit aanpas vir die markte waarin hy bedrywig is en dit benut tot groot voordeel van die maatskappy, sy aandeelhouers en sy werknemers.

Professor Lizette Rabe was die eerste vrou wat aangestel is as redakteur van 'n Afrikaanse publikasie by Naspers, en ook die eerste vrou aan die hoof van die Universiteit van Stellenbosch se joernalistiekskool. Sy was redakteur van die vrouetydskrif Sarie van 1994 tot 2001 toe sy haar joernalistieke loopbaan van twintig jaar verruil het vir een in die akademie.
Rabe is outeur, mede-outeur of samesteller van verskeie boeke, lid van verskeie professionele verenigings, nasionaal en internasionaal, was raadslid van die Suid-Afrikaanse Nasionale Redakteursforum en sameroeper en lid van verskeie beoordelaarspanele, onder meer vir Media24 en Vodacom.
Publikasiedatum: 2015-07-01
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780627033445

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 595
Ekonomie vir Suid-Afrikaanse studente is 'n omvattende inleiding tot ekonomie in die algemeen, teen 'n hedendaagse Suid-Afrikaanse agtergrond. Die gemaklike styl en talle praktiese voorbeelde maak hierdie publikasie besonder toeganklik. Die boek dek al die material wat gewoonlik vir inleidende kursusse voorgeskryf word en le 'n stewige grondslag vir intermediere en gevorderde studie in ekonomie. Die vyfde uitgawe is 'n herstruktureerde, omvattend hersiene en opgedateerde weergawe van die gewilde vierde uitgawe. Soos in die vorige uitgawes, val die klem op die toepassing van ekonomiese teorie. 'n Magdom tersaaklike inligting oor die Suid-Afrikaanse ekonomie word ook gegee.
Publikasiedatum: 2015-01-01
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780624056652

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 300
Brand Pretorius wéét wat dit beteken om 'n leier te wees: in sy loopbaan van oor die vier dekades was hy onder meer in leierskapsposisies by Toyota Suid-Afrika en die McCarthy-groep. In Aan die stuur praat Pretorius openhartig oor sy suksesse en die foute wat hy begaan het en die gevolge daarvan vir die maatskappye en werknemers onder sy stuur.

Pretorius gee die leser 'n unieke, eerstehandse vertelling van die 'alles loop reg'-jare by Toyota, van die donker jare as hoof van die McCarthy-groep waar die groep byna skipbreuk gelei het, tot dié groep se hergeboorte as suksesvolle motormaatskappy.

Die wysheid vervat in hierdie boek is ontbeerlik vir enigeen wat sake doen in Suid-Afrika of wat 'n suksesvolle ondernming wil bedryf. Pretorius wys ook hoe elkeen van ons persoonlike leierskap aan die dag kan lê en Suid-Afrika só kan help verbeter.


Brand Pretorius wéét wat dit beteken om 'n leier te wees: in sy loopbaan oor vier dekades, was hy in topbestuursposisies by Toyota Suid-Afrika en die McCarthy-groep waar hy uitvoerende hoof was. In Aan die stuur deel Pretorius sy sakesuksesse en die bestuurslesse wat hy geleer het en die impak daarvan op die maatskappye en werknemers onder sy bestuur.

Pretorius praat openhartig oor die 'alles loop reg'-jare by Toyota en van die donker tye by die McCarthy-groep toe dié maatskappy byna ondergegaan het, tot dié groep se hergeboorte as suksesvolle motormaatskappy.

Die lesse vervat in hierdie boek is ontbeerlik vir enigeen wat wil verstaan hoe om sake te doen in Suid-Afrika, hoe om 'n suksesvolle ondernming te bedryf en watter groot rol goeie leierskapskap speel in die land se ontwikkeling.

'Min Suid-Afrikaanse leiers het meer opregte en deurdagte leierskap getoon as Brand Pretorius op sy soms uitdagende pad, soos beskryf in hierdie boek.' - Mark Lamberti, voorsitter van Massmart
Publikasiedatum: 2013-02-01
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780627023484

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 720
Die titel dien 'n tweeledige doel - dit is 'n toevoeging tot die vakliteratuur en ook 'n ontsluitingsbron vir leke op die vakgebied. Die praktiese toepassing van statistiese metodes in die alledaagse praktyk word deeglik behandel en met toepaslike voorbeelde toegelig. Vanwee die skrywers se kennis en ervaring as statistiese konsultante, is die titels vakkundig akkuraat, maar tog sterk prakties gerig.
Publikasiedatum: 1999-01-10
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780241458730

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 835
or almost a hundred years from the 1860s, the City of London's overseas banks financed the global trade that lay at the core of the British Empire. Foremost among them from the beginning were two start-up ventures: the Standard Bank of South Africa, which soon developed a powerful domestic franchise at the Cape, and the Chartered Bank of India, Australia and China. This book traces their stories in the nineteenth century, their glory days before 1914 - and their remarkable survival in the face of global wars and the collapse of world trade in the first half of the twentieth century. The unravelling of the Empire after 1945 eventually forced Britain's overseas banks to confront a different future. The Standard and the Chartered, alarmed at the expansion of American banking, determined in 1969 on a merger as a way of sustaining the best of the City's overseas traditions. But from the start, Standard Chartered had to grapple with the fading fortunes of its own inherited franchise - badly dented in both Asia and Africa - and with radical changes in the nature of banking. Its British managers, steeped in the past, proved ill-suited to the challenge. By the late 1980s, efforts to expand in Europe and the USA had brought the merged Group to the brink of collapse. Yet it survived - and then pulled off a dramatic recovery. Standard Chartered realigned itself, just in time, with the phenomenal growth of Asia's 'emerging markets', many of them in countries where the Chartered had flourished a century earlier. In the process, the Group was transformed. Trebling its workforce, it brushed aside the global financial crisis of 2008 and by 2012 could look back on a decade of astonishing growth. Recent times have added an eventful postscript to a long and absorbing history. Crossing Continents recounts Standard Chartered's story with a wealth of detail from one of the richest archives available to any commercial bank. The book also affords a rare and compelling perspective on the evolution of international trade and finance, showing how Britain's commercial influence has actually worked in practice around the world over one hundred and fifty years.
Publikasiedatum: 2021-07-31
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780624090762

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 310
R 248Jy spaar R 62
This dynamic change management offering from a Robben Island freedom fighter-turned Berlin architect and a pioneering global change management expert is a how-to-guide for South African business and organisational leaders on how to manage diverse people in ways most beneficial for aims, that move both organisations and the country forward.

Luyanda and Klaus combine decades of professional knowledge and experience as individuals and as a team to provide critical insight into a changing world.
Publikasiedatum: 2021-07-31
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780753558379

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 350
FROM THE INTERNATIONALLY BESTSELLING AUTHOR OF ESSENTIALISM COMES A GUIDE TO MAKING THE MOST IMPORTANT TASKS EFFORTLESS

The intricacy of modern life has created a false dichotomy between things that are 'hard and important,' and those that are 'easy and trivial.' Everything has become so much harder than it ought to be. But, Greg McKeown, bestselling author of Essentialism, says, there is a third alternative. In Effortless, he offers practical strategies for making the most vital tasks the easiest ones. Honed over the better part of a decade, these strategies include:

Asking 'What Step Can I Remove?' (accomplish more, in fewer steps)
Having the Courage to Be Rubbish (prioritize progress over perfection)
Deciding What 'Done' Looks Like (don't keep running after you pass the finish line)

McKeown's philosophy of essentialism has helped thousands to eliminate nonessential activities and focus on the few that really matter. Working out what is essential is the first step - making these tasks effortless is the next. Effortless will show you how.
Publikasiedatum: 2021-06-30
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9781991202697

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 320
R 256Jy spaar R 64
Covid-19 has impacted every industry on the planet. It has pushed brands and businesses into unknown market territories and accelerated trends that were already emerging, but not yet fully formed or mainstream. It has propelled the fourth industrial revolution, with technology central to customer value, how it's produced and by whom. And it has forced enterprises to reimagine who they are and what they might become.
This book lays out a new business recipe for how to get, win and stay ahead in a post pandemic world. It's different because it goes beyond digital disruption and business transformation with the authors introducing the notion of Distinguishers - people, brands and businesses that win customers at speed, scale and lower costs while creating value for an expanding customer stakeholder universe.
The formula they offer is practical and potent. They reveal the next 'new', happening now.
Distinguishers displace mature and stale brands and enterprises - who the authors call Extinguishers - who cling onto old beliefs and persist in doing it the old way.
Distinguishers are obsessed with changing customer behaviour and creating market movements at speed. They break from old wisdom and methods of accounting, because they know that customers won't pay for baggage that adds no value. Distinguishers open up space and create more wealth, while using less.
This book, examining over 100 cases from all over the globe (Amazon, Netflix, Nespresso, Sodastream, Shopify, Kikstarter, UberEats and many more), reveals the recipe to become a Distinguisher.

About the authors:
Sandra Vandermerwe
Sandra is currently an extraordinary Professor at GIBS (SA) and was previously Professor at IMD Switzerland and Imperial College Business School London, having worked on executive
programs at business schools throughout the world. Sandra is a thought leader whose concepts and methodologies are used by corporations worldwide. A prolific best-selling author and speaker, with several awards for her case studies, her work is based on decades of applied research and consulting. Sandra lives in Cape Town.

David Erixon
After founding the world-renowned digital learning and research institute Hyper Island - dubbed 'the Oxbridge of Digital' - and digital experience firm Doberman (now part of EY) - David spent a decade in senior leadership positions at Vodafone, including five years as global brand director. David has worked on numerous industry projects, corporate accelerators, research initiatives and executive training focusing on customer-centric digital innovation and business transformation. David is an associate of Trinity Business School Dublin and marketing director at NatWest Group. He lives in Dublin.
Publikasiedatum: 2021-06-14
Klik om te vergroot
Klik om te vergroot
9780639992846

Nie-fiksie / Non-fiction: Besigheid / Business

Nie-fiksie / Non-fiction  -  Besigheid / Business
R 210
Many people believe that quitting your job and becoming an entrepreneur is a romantic notion, but being your own boss isn't just about freedom. Nor is it about the status that comes your way when you innovate the product or service that no one knew, until now, they simply could not live without. And it's not even about the amazing income you'll be getting when your start-up hits the big time.
Entrepreneurship is none of these things. It's about plain hard work which often garners little - if any - reward. It's about keeping going even when you feel you have no more to give and remaining focused and consistent when all you want to do is walk away. It's about searching through dustbins for business, leaving no stone unturned. Abed Tau knows this because he has walked the entrepreneurial road many times. Having started a number of businesses - some successful, others not - he knows what it's like, and what it takes, to be an entrepreneur.

While entrepreneurship may ultimately be richly rewarding, it's important to know some of the challenges upfront before you set off to chase your dream. In Searching Through Dustbins, Abed shares his experiences with candour and humour, painting an honest picture of the life of an entrepreneur. Essential reading for any would-be or start-up business owner, it's a vital insight into what to expect and it also provides pragmatic advice for starting or building a business.

Searching Through Dustbins comes from the heart and speaks to the heart. It will inspire and motivate you, while ensuring that your entrepreneurial dreams and aspirations stay on track.
Publikasiedatum: 2021-05-31

© All Rights Reserved 2018
A Product of CEIT Development
Koop Afrikaanse en Engelse boeke aanlyn en spaar tot 20% op Nuwe Vrystellings, Topverkopers en Engelse algemene publikasies. Graffiti vir nuwe boeke, topverkopers, opvoedkundige boeke, Christelike boeke en winskopies. Kry ook jou Moleskine Joernaal hier teen 20% afslag.Buy Afrikaans and English books online and save up to 20% on Afrikaans New Releases and Bestsellers, as well as on English general publications. Graffiti for new releases, bestsellers, Christian books, educational books and bargains. Stockist of Moleskine Journals.